sreda, 15. april 2009

Ostern in Fischbach

Letošnje priprave na Velikonočne praznike in obdarovanje sem preživel v prijetni Avstrijski vasici Fischbach (1050m nad gladino morja). Ker imajo tukaj prav poseben običaj priprav in okraševanja, sem pripravil krajšo reportažo.

Cela družinica zajškov...

Naši severni sosedje imajo povsem drugačen odnosi do vseh praznikov in to tudi z veseljem pokažejo. Fischbach je majhna vasica 40 km severno od Graz-a, kjer so doma prav posebni zajčki. To tradicijo imajo že mnoga leta in vsa vas zagrizeno sodeluje in celo družine prirejajo razstavo in neke vrste tekmovanje idej, kaj počnejo njihovi zajčki narejeni iz debel dreves in potem prav simpatično poslikani z različnimi motivi.
Vedno je dobro biti pripravljen na močno zimo

Ker bi lahko bil mnenja, da je to bolj lokalni praznik, sem po tem ko sem stopil na glavno ulico, takoj spremenil svoje mnenje. Vas je bila natrpana z ljudmi in turisti.




Na osrednjem prireditvenem prostoru se je skozi ves dan ovijal zabavni program z vse starosti. Lahko se malo presenečen pohvalim, da so tudi slovensko narodno igrali in sem bil pozitivno zelo navdušen. Kot da bi bil doma - dober občutek


Tile zajčki so bili ras prav simpatični...





Družinski dan odprtih vrat

Tudi za lačne je bilo poskrbljeno....družinski kifelci :)


Drevesa obrodijo jajca - posebna velikonočna vrsta dreves



Sem mislil nekaj časa, da sem edini, ki bom zabeležil ta dogodek, a me je tale prepričal drugače...

Za konec še ena reklamna za gostitelja in sponzorja :)

Lep pozdrav in lepo pomlad vsem!

1 komentar:

gregac pravi ...

družinski kifeljček ja :)
lahko ga uporabiš kot vzglavnik in ko si lačen malce grizljaš :)