Test Fiat 500 1.3 JDT
50 let po premiernem razkritju Pra-Chiquecenta sledi ponovno ustoličenje (upoklicanje) italjianskega kralja ulic. Če se gre zanesti na Fiat, bo novi 500 postal resnični kralj mestnih središč.
Z uspehom se je Fiat-u vrnila samozavest. Po predstavitvi Grande Punta in novega Brava naj bi sedaj prenovitev Chinquecenta nadaljevala rast gospodarstva. In zakaj, če je trajanje teh starinskih obnov precej slaba ideja. Prodjana uspešnica je bil zgolj novi Mini Cooper, nasprotno od drugih modernih različic »klasik«, kar spomnite se na novega VW Beetla.
Ampak možje pri Fiat-u se ne obremenujejo z negativnimi mislimi:« Ni vprašanje, koliko kosov prodati, temveč koliko primerov dobi Slovenjsko tržišče.« Velike besede in zavidljivi cilji. Namreč v letu 2007 nameravajo prodati kar 2500 primerkov novega Chinquecenta , v naslednjem letu pa kar 15.000.
Izbira po vsak okus
Novi Fiat 500 je zdrajen na osnovi sestre Pande(Fiat Panda). Samo na tak način lahko skrajšamo čas razvoja tega malčka na 18 mesecev. Vsekakor je bilo v veliko pomoč, da so se lahko ozirali po prvotnem modelu. Z zanesljivo klasičnem Cinquecento nosu, z navihano smešnimi očmi, s malenkost visečo in kupasto streho pritegne mali Italianček veliko simpatičnih pogledov, predvsem pri nežnejšemu spolu.
In ker pri strankah velja spogledovanje za smrtni greh, je individualnost pri 500 velik adut. Skupno je možno izpeljati preko 549 000 kombinacij različne opreme. Odvisno od debeline denarnice in okusa lahko izbiramo med več ali manj pomembenimi datajli, kot na primer slonokoščeno obarvan osvežilec zraka ali kromiran prednji odbijač.
Igriva notranjost
Klub veliko trde plastike, ampak klub temu ne kitajsko spremenjeno.
Čeprav v notranjosti prevladuje »trda« plastika, daje notranjosti mlad in svež videz. Armaturna plošča je lakirana v barvi vozila, kjer se nahaja tudi nakaj stikal, ki so pregledno razporejeni. Podrobnosi, kot naprimer stikalo za električni pomik stekel, zelo spominjajo na Pando. Popolnoma prenatrpana je konzola z informacijami vozila, kjer se nahajata tudi kazalca za obrate in hitrost vozila v enem. Pri tem zmedenem igranju kazalcev, povrhu še okrašeno z otripajočim prikazovalnikom, lahko navduši samo oboževalce serije »Star-Treck«.
Žal ni na nivoju Toyote.
Pri kakovosti izdelave ja naredil Fiat ponovno korak naprej. Klub temu: Rahlo majava stikala kažejo na to, da so od težnje, biti boljši od Toyote, oddaljeni čisot malo. Kakorkoli, je 500 prestal testno vožnjo brez okvar in nevščečnosti, kar se je potrebno pošasi navaditi pri Fiatu. Turinčani so tako preptičani v kvaliteto, da zagotavljajo pet letno (do 500 000 kilometrov) garancijsko dobo. Povrh tega pa računa Fiat s petimi zvezdicami na Euro-NCAP testu.
Panoramski pogled
Živahen diesel, agilno obvladljiv
Pravšnja nastavitev podvozja omogoča prijetno vozno udobje.
Pri 500 so na razpolago tri variante motorjev. Dva bencinska z 69 in 100 PS in en dieselski z 75 konjskimi močmi. Omembevreden je podatek, da bis pogonski agregati izpolnjujejo že novo normo Euro-5 za izpušne delca.
Bili so časi, ko so domači izdeovalci motorjrev hvaljeni za njihove iskrive agregate. Šepavi bencinski iz Chiquecenta so samo še odtis od tege. 100 konjski pogon je pri nizkih vrtljajih malce zaspan, a vseeno vztrajen, da doseže najvišjo hitrost 182 km/h. To je prednost predvsem za normo Euro-5, ki precej zavira temperament agregatov. Da oba bencinerja popolnoma zadostujeta za mestni promet, je na drugem listu. Najbolje se prileže našemu turinskemu mestnemu zapeljivčku 75 konjski diesel. Ta je kolikor toliko iskriv. Dodatno EPS je potrebno doplačati.
Malo nad 10 000 EUR
Če pomislimo, da je po osnovi narejen iz Pande, je....
Ni vprašanja: Novi Fiat 500 ima možnosti, da postane kultni malček. Če pomislimo, kako je prvotna obllika in model zaznamova našo zgodovino, lahko sklepamo, da bo prenovljani vsekakor prodajni hit. To sloni predvsem na odlični obliki, ki je sprejel in modernopredstavil klasične poteze in razmerja prednika, ne da bi s tem razdojili okuse.
Za primerjavo: Osnoven Mini Cooper One stane ravno toliko.
Prednosti in slabosti:
+ uspešna in posrečena oblika;
+ udobna podvozje;
+ dobro vozne lastnosti;
+ številna možna kombinacija serijske opreme;
+ dobra serijska oprema
- majhen prtljažni prostor;
- malo prostora na zadnjih sedeži;
- EPS je potrebno doplačati;
- zmedeni prikazovalni kazalci.
LP;
3 komentarji:
Fiiiiiiiiiiiiiiiiiiičoooooo!
Ja res pa je, da je predrag. Pa slabe izkušnje imam z italijanskimi avti. Na žalost. Me mini bolj prepriča. Še posebej ona verzija cooper S!
Drugače pa lepo in ornk dobro poročilo.
Fiat 500 ni fičo.
Seveda ni fičo, je pa njegov pravnuk... ;)
Objavite komentar