nedelja, 27. januar 2008

Zabava ob ENAx2*

Zdravo!

Ker se že dolgo nismo videli in smo morali najt kak utemeljen razlog, da se vidimo, smo se zbrali na vikendu in igrali ENAx2*.

Z Vesno sva se spomnila, da že dolgo nismo naredili kakega družabnega žura - tako sva prišla do ideje, kaj pa stane, če malo pobrskaš po telefonu (odpihneš prah s kake telefonske številke) , jih »zavrtiš« in povprašaš , če ima kdo časa na izbran datum, za druženje in zabavo seveda. Tako sva organizirala »Karte Party«. Na moje presenečenje moram priznati, da sem zelo zadovoljen z udeležbo (hvala vsem za obisk in zabavo).
Tako sva na vikendu vse skrbno pripravila. Poskrbela , da koga ob prihodu ne bo zeblo, pa tudi za morebitne porabljene kalorije ob vneti in napeti igri.


...njami.....kako bomo potem igrali....


...sedaj bomo pa zares igrali...


Sedaj še samo dobro zmešajmo karte in potem....


...razdelimo in nestrpnost že na samem začetku...


Kaj se skriva pod prvo karto?


Kako naj opišem sam potek igre. V zraku se je čutila ogromna tekmovalnost, vsaka poteza je bila odločilna, vsako prehitevanje mogoče usodno, še trzniti si nisi upal z očesom (in kako naj potem fotkam :)).

Sledili so vzponi in padci, vendar tempo je bil neverjeten!

Samo da se ni goljufalo in so bili sosednje zadovoljni?!

Skoraj ni potrebe komentirati tega, ker ne vem, če tisti obroč simbolizira isto kot izraz na obrazu

Naj mi kdo pove, če se iz te zmešnjave vidi katero karto je kdo vrgel

Glavno samo ,da ni postalo dolgčas.

Na koncu so bili rezultati znani in zmagovalec precej vesel. Osane mi še samo to, da ga oziroma jo predstavim....

...naša NIKA!

Večera je bilo precej hitro konec. Žal mi je samo za tiste, kateri niso utegnili prit. Naslednjič vsekakor ponovno vsi dobite povabila.

Lep dan še naprej! CAW


*Dva kompleta kart ENA zaradi velikega števila igralcev.

2 komentarja:

crt pravi ...

Beno, svetovno! Ja mi je kr mal žal, da me ni bilo. Ko bo mal bolj topl bom tud jaz nardil na svojem vikendu kaj.

Gregor Doler pravi ...

No, iz prve roke vam povem, da je bilo (zopet) kartastično! -Super družba, super postrežba, super akcija :)