Na testu sem imel za nekaj dni (na hitro) eno izmed Hondinih lepotic, in sicer CBF 600 SA, ki je v letošnjem letu serijsko opremljena s sistemom ABS (2008). Pogonski sklop je pri tem motociklu naravnost perfekten. Tekočinsko hlajeni, 4-taktni, 4-valjni, 16-ventilski, vrstni, 599,3 cm3 agregat, ki razvije zadostnih 57 kW (78 KM)/10500 vrt./min ter 59 Nm/8250 vrt./min. Odlična izbira za vse, ki uživate v umirjeni, tihi in ekonomični vožnji. V nasprotnem primeru, skriva v sebi še vedno Hondin značaj in je precej občutljiva na ročici za plin že pri nizkih vrtljajih. Intenzivnost potem v višjih vrtljajih še samo narašča. Za prebujanje te »zverinice« skrbi električni zaganjač.
Ker je ta Honda res lepotica, je pomemben podatek seveda njene karakteristike, v prvi vrsti njene zunanje mere. 2160 x 765 x 1110 mm, ter še medosna razdalja 1490 mm, ki je delno kriva za prijetno lego na cestišču. Drugi del prevzamejo sprednja (120/70-17) in zadnja (160/60-17) pnevmatika ter seveda vrhunske 2x spredaj in 1x zadaj Nissin disk zavore, ki jih uravnava CBS ter seveda na novo ABS. Za vse voznike je seveda pomemben podatek o višini namestitve v udobnem usnjenem sedežu (785 mm (+/- 15 mm)). Kot sem že prej omenil, je motor usmerjen bolj v lažja križarjenja in brezmiselnemu uživanju. 20 litrov rezervoar nam omogoča res dober izlet.
Dober profil....
2x disk zavore Nissin spredaj poskrbijo za zanesljivo in hitro ustavljanje.
Logotip kar žari od ponosa na motorju.
Prijetno in varno vožnjo vsem....
Ni komentarjev:
Objavite komentar