ponedeljek, 18. avgust 2008

Utrinki podvodnega sveta....

Dobrodošli v podvodnem postu...

V naslednjih fotografijah boste videli, kaj sem občudoval in doživljal pod vodo predvsem.
Kot prvo sledi globok vdih, še en preval na gladini in nato hitro v globino...


Zelo hitro, ker je zaloga zraka omejena.


Nekaj male rezerve sicer lahko vzameš s seboj :)

Da prispeš do dna potrebuješ sicer samo nekaj zavesljajev...


...iz fotografskega vidika se pogoji precej poslabšajo s strani svetlobe in umazanosti morja (zato je najprimerneje potapljanje v zgodnjih jutranjih urah, ko je morje še mirno in ni kopalcem ali čolnov).
Na dnu vas čakajo prave zanimivosti in krasote...




Čudovite igre svetlobe.
Tale morska zvezda se je igrala skrivalnice...


Vendar ji ni uspelo pobegniti...


siiiiiirrrrrrrr!!


Ko sem končal fotografiranje se je hitro skrila nazaj, kjer je bila. Jaz pa hitro naprej, iskat še druge zanimivosti.


Srečal sem še enega prijaznega ježka, ki je bil bolj sramežljiv kot soseda zvezda in ni bil razpoložen za poziranje.
Sej je pa lepše postavil tale "Čuvajček", kot sem ga poimenoval, ki se je od svoje skale oddaljiv le toliko da je prišel do mene me pozdravit in nato takoj nazaj, kjer se je počutil varnega.

Bil je pravi pozer...

Ker je zdravo in dobro jutro začeti iz zajtrkom, so seveda vsi morski prebivalci tudi zelo lačni.

Zato kot obiskovalec njihovega sveta se je spodobilo, da sem jim prinesel nekaj zraven. Tako se nisem otresel njihovih pogledov in zasledovanj...

...

"Maš kaj za pod zob"

Nemo je celo našel mene :)

Našel sem še malo večjo morsko ribico.

Počasi je pričelo zmanjkovati zraka in morali smo na površje po nove zaloge.


...
Lepo pozdrav vsem iz morskega dna!

7 komentarjev:

DJG pravi ...

Vau, samo to lahk rečem... Drug let grem z vama na morje... :)

Si nebi nikoli mislil, da obstaja tak bogat podvodni svet tudi tako blizu nas. Vedeno sem si predstavljala da morš za take zadeve iti na kakšne eksotične otoke...

Benjamin pravi ...

Hvala!
Vabljen, ti kr povej kdaj bi šel oziroma bomo uskladili načrte za prihodnje leto.

crt pravi ...

benči, slikce so d best. Najjača je morski ježek. Škoda ko ni velik svetlobe. Bi blo fajn. Pa odlična zadevšna je tale torbica. Treba kupit 1x. Upam, da boš še kej testiral; recimo kako podvodno ohišje za dslr. Ribice pa rulajo!!!!!

Black_ICE pravi ...

Lepo, lepo in še enkrat lepo!

Matjaž Očko pravi ...

super, tudi sam sem navdušen nad to vrečko... le da sva mi2 na pagu imela zelo zelo suhoparno dno... ničesar, le kamenčki... :)
bo treba enkrat ponovit z jeklenko... :)

Benjamin pravi ...

@matjaž: Res je pomembno kakšne imaš pogoje in na Pagu je precej monotonosti, pa tudi ne povsot. Vsa te slike so tako ali tako bile narejena s potopom na "dah". Za večje globine bi kar hitro potreboval še dodatno osvetlitev in jeklenko seveda. :)

uros pravi ...

tista malo večja ribica se je zgleda zalepla na napačno stran gladine :) super slike.